måndag 21 oktober 2013

HELGEN

Det har varit en bra helg. I fredags gjorde jag som sagt min sista dag på praktiken. Jag var helt slut efteråt, så jag däckade på soffan. Sen gjorde jag och Joakim mat lite snabbt, innan vi hade en lugn slapparkväll i soffan :)

På lördag pluggade jag lite över dagen och Joakim höll till i garaget. På kvällen gjorde vi oss klara och for till fina Elin och Roger, såg på hockeyn där och fick gooooomiddag (trerätters!!). Mycket trevlig kväll. Kom hem vid typ kvart i 12, så det var ganska lagom, då kom vi upp i bra tid på söndag, som även den bestod av plugg för min del och garage för Jockes del. Kvällen avslutades på ett kanonsätt, vi handlade, hämtade mormor och for hem till mamma. Så igår var vi hemma hos mamma och bjöd på middag, mina bröder och Julia var också hemma :) Mysigt ♡ Vi for hem vid halv 9, efter solsidan och avslutade söndagen med en wallanderfilm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar