fredag 6 december 2013

HA EN BRA HELG

Nu är det några dagar sedan igen. Haft fullt upp med plugg, som skulle göra utdelning idag, på förmiddagens tentamen. Mördartentamen. Jag är hyfsat säker på att det blir en omtenta, det gick inte bra denna gång. Jag var väldigt besviken då jag lämnade salen, det är olikt mig, att göra så dåligt ifrån mig. Men ibland ska väl även jag, ta krokigare vägar, vad gäller plugg och tentamen. Jag måste inse att det är okej och att det inte är hela världen, en tenta är ju faktiskt inte en stor sak. Jag tänker på så mycket fruktansvärt jobbiga händelser jag varit med om, som jag klarat mig igenom, jag har varit stark. Jag är stark.

Så, med det sagt, så är det bara att ta nya tag, med ny kursstart redan på måndagmorgon. Men innan de, så tar jag en helt ledig helg. Den börjar ikväll, med slapparkväll i soffan och lite vin. Jag är dock ensam hemma, Joakim är på avslutningsfest med käglorna. Så, det är jag och lillgumman min! Nu är jag nyduschad och fräsch, känns gött. Ha en bra helg, allesammans!


Världens finaste tjej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar