torsdag 26 februari 2015

150219 ❤

Idag är det torsdag och vet ni??? Min lilla brorson blir redan 1 vecka idag!!! ❤ Förra torsdagen, 150219, blev jag faster. Det är absolut en av de bästa händelserna i mitt liv. Jag träffade honom igår för första gången, han är utan tvekan den finaste skapelsen som finns. Jag blir tårögd bara jag tänker på honom. Jag är så lycklig!

I helgen var vi i Åre - jag, älskling och Nilz. Vi hade en hejdundrande bra helg, helt fantastisk. Vädret på lördagen var för bra för att vara sant. Vi var i backen hela dagen och sedan blev de afterski för hela slanten. Vi åkte hem på söndagkväll! Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och sedan gå ut med Mittzi.

1 kommentar:

  1. maria åkesson15:03:00

    Vem av dina bröder är det blivit pappa?? Grattis får jag väl ändå säga.

    SvaraRadera