onsdag 25 maj 2016

đŸšŽđŸ»-FEST

Jaha, sĂ„ var det mitten pĂ„ veckan, igen! Förra fredagen gick jag dagpass pĂ„ jobbet och sedan blev det After Work med en del fina kollegor pĂ„ kvĂ€llen. Det blev lite för mycket, var typ ett halvĂ„r sedan sist, sĂ„ det krĂ€vdes inte sĂ„ mycket för att jag skulle vara pĂ„ G och sĂ„ledes ta in för mycket alkohol. Men vi hade kul och trevligt, det Ă€r huvudsaken. 

PĂ„ lördagen mĂ„dde jag som en mĂ„s, inte bra alls. Det gick tungt att ladda om till đŸšŽđŸ»-fest, tema gult, men tillslut var jag pĂ„ banan igen och vi hade en riktigt trevlig kvĂ€ll. Fantastiskt kul att Ă„ka runt och Ă€ta pĂ„ olika stĂ€llen. Det blev en kontrollerad kvĂ€ll för mig och sĂ„ledes mĂ„dde jag bra pĂ„ söndagen, det gjorde Ă€ven min sambo. Vi var ute nĂ€stan hela söndagen och hade det skönt! Sammanfattningsvis hade vi en bra helg đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘đŸ»đŸ˜€

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar