torsdag 18 januari 2018

TRÄNING MED PODD I ÖRONEN

Jag har, tror det eller ej, kommit igång med träningen igen 🙌🏻 Jag är så GLAD för det och jag mår så bra när jag tränar och framför allt EFTER träningen (såklart). Vi landstingsanställda har ju tillgång till ett gym, pulsen, som är fantastiskt fint och bra. Tränade mycket här förut också, medan jag jobbade. Efter graviditeten har jag försökt ta mig an träningen flertalet gånger, men dessa har snabbt avtagit, det tar mest bara blivit promenader. MEN nu är jag igång och förhoppningsvis igång på riktigt där det inte avbryts efter ett tag. Min plan är minst två kvällar/vecka och är just nu inne på min tredje vecka (tror jag) sedan jag började. 👊🏻 

Just nu sitter jag faktiskt på gymmet, nyss sprungit och promenerat, nu stretchar jag innan jag ska fortsätta med att ge magen en omgång. Så nu ska jag fortsätta, råkade få feeling att skriva 👀✨ Lyssnar på podd medan jag tränar, det är så jäkla gött att lyssna på det medan man kör sitt pass! #välspenderadegentid 😉🙌🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar