lördag 1 februari 2014

SNURRAT, SNURRAT OCH SNURRAT

Jaha, idag kom dagen, dagen med omtenta. Jag började skriva klockan 9 i morse, hade inte sovit många minuter inatt, bara legat och snurrat, snurrat och snurrat medan jag rabblat upp alla olika symtom och sjukdomar i huvudet. Var inte trött i morse, men nu känns det att sömnen lyste med sin frånvaro under natten. Jag tänker inte skriva något om hur det gick, för hur i hela friden ska jag veta det? Det vet jag först när resultatet kommer. Dock så kan jag skriva att det kändes bättre idag, än förra gången, sen om det räcker eller ej, det är en annan femma. Jag hoppas så in i bombens på ett G denna gång.

Då jag kom hem så åt vi frukost, kom hem strax efter 11. Sedan har vi gått på en promenad med lillan, nu ligger hon här i soffan och drar timmerstockar ;) Joakim är ute i garaget just nu, och jag tänkte göra ett ryck och städa, i alla fall dammsuga, för dammråttorna lever rövarn här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar