tisdag 4 februari 2014

VÄSTERBOTTENSOSTLAX

Hallådääär, tisdag idag. Den har inte bestått av särskilt mycket, mest "ledigt". Joakim jobbar kväll idag, så vi började med sovmorgon till klockan 10, lovely. Jag var dock trött som en gnu vilket fall, men blev piggare tillslut. Vi åt frukost och tog det bara lugnt, gick ut med Mittzi osv. Sedan började Jocke jobba, då for jag iväg en sväng på apoteket och affären. Annars har jag inte gjort så mycket idag, läst lite inför tema 2 (inom kursen just nu) som börjar i morgon och lagat mat.

Jag gjorde västerbottensostlax och pärern idag. Så otroligt jäkla gott. Nu är jag ganska seg och skulle egentligen typ vilja sova, men det går ju inte. Så jag funderar på att ta en promenad med lillan istället, få lite luft och energi :) Halsontet är på bättringsvägen, så det känns skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar