torsdag 13 mars 2014

MARS INNEBÄR KALAS

Här är jag som vanligt inte särskilt aktiv längre. Vi har fullt upp mest hela tiden, dagarna är fullspäckade på ett eller annat sätt. Just nu är det torsdag och jag är trött/seg, har varit de i några dagar nu - huvudet har varit tungt.

Vi har i alla fall flyttat helt klart åt Joakims farmor, eller garage och förråd har vi kvar att gå igenom, men det får vänta. Nu är det snart bara en vecka kvar, nästa helg, tills vår flytt bär av. Så mars månad kommer fortsätta i full fart, av flytt och kalas :) I övrigt så fyllde älsklingen år i söndags, jag gjorde trerätters och sedan hade vi bara en lugn myskväll i soffan <3 

I morgon fyller mormor år, så då är det kalas igen och sedan är det dags för mig själv på söndag - då slår jag och Joakim ihop vårt firande, så vi inte skulle ha kalas 2 söndagar i rad. Så nu på söndag är det kalas igen - för oss ;) Plus så fyller Jockes ena lillsyrra år på söndag, så på förmiddagen blir det kalas uppe hos dom och på eftermiddagen hos oss. Haha. Sedan fyller mamma helgen därpå och helgen därefter fyller Joakims äldsta lillsyrra år! Mars innebär kalas! 

2 kommentarer:

  1. DAGS FÖE UPPDATERING NU , EMELIA!!

    SvaraRadera
  2. dags för uppdatering här!

    SvaraRadera