torsdag 6 mars 2014

MELODIFESTIVALEN

Nu var det ett tag sedan igen, det här med blogg är inte min refräng nu längre. Jag känner dock ett litet sug att skriva av mig, till exempel nu ;) Inlägget nedan, det var dagen innan min muntliga examination + dagen innan jag fick tillbaka min tenta - båda godkända! Den muntliga var ganska enkel, så det var ingen big deal. Men det kändes så jävla skönt att få tillbaka en godkänd tenta, ni anar inte. Den fredagen var en bra fredag :) Den fortsatte även bra, jag for hem med mamma och åt tacos med henne och Tobias, sedan var jag kvar tills på lördag, då jag och mamma for ner för melodifestivalen. Åt god middag här hemma hos oss - hummer, räkor, vitlöksbröd och aioli med vitt vin! Mumssssssss. Sedan gatt jag fixa mig, så man var lite festivalsnygg ;)

Melodifestivalen det var kul och det var ännu roligare att det var bästa deltävlingen. Hela festivalen är ju numer ett skämt, men lördagen här i Ö-vik var det faktiskt några riktigt svängiga låtar! Efter melodifestivalen gick vi på Framnäsbaren och tog oss någon öl och lite tilltugg. Det var en bra och lyckad helg. På söndagskvällen kom älsklingen hem igen, från fjällen, och då blev helgen en jackpot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar