torsdag 16 oktober 2014

TORSDAG

Well, kanske ska ägna lite tid åt skrivandet här igen :) I går hade vi ett case-seminarium, gick som smort. Jag blev rakt lite arg en stund, så het diskussion blev det tillslut, haha. Fast det var mest ang. en tentafråga som finns på en gammal tenta, som är heeeeelt... jag vet inte vad. Efter seminariet orkade jag inte göra så mycket mer för dagen, åkte hem och gjorde mat, sedan blev det en riktig chillarkväll.


I morse var jag och tränade, precis som alla andra mornar. Var dock sjukt trött i morse, så trodde inte att jag skulle lyckas ta mig upp. Men tillslut så. I övrigt så har jag varit med Johanna idag, vi bestämde vad vi ska skriva om i C-uppsatsen och sedan gjorde vi lite plugg som har med nuvarande kurs att göra - inför tentan. Men jag hade i princip dom frågorna klara, så vi flamsade mest med att se massa youtube-klipp och så, effektiv dag - jovisst ;) Jag är lite nojjig och less över att jag tror att en förkylning håller på att smyga sig på, vilket jag INTE vill. Jag vill inte ha uppehåll i träningen!! Så låt mig slippa förkylning, snälla. Hmm, det var väl de. Kanske skriver ett till inlägg snart, om något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar