onsdag 11 september 2013

DÄR VAR HÅRET KORT

Idag har jag varit på skolan med min basgrupp, vi håller på att förbereda inför diskussionsseminarium som är till veckan, på tisdag tror jag närmare bestämt att det är. Får väl se hur det går, men det går nog vägen, får vi tro. Sedan var jag upp på sjukhuset och tappade lite blod, gick strålande som vanligt. Därefter for jag ner på stan och mötte upp världens bästa Elin, vi drog en lunch och sedan en liten vandring på stan, som slutade i nya underkläder. Det gillas. 

Ikväll har jag försökt plugga, och det har väl gått sisådär kan jag väl tycka. Men nu blir det inget mer av den varan, för nu ska jag se på idol. Så det så. Duktig jag är.


Haha, olik jag var mig! Ser grymt ung ut. Där var håret kort, jädrarn i mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar