fredag 20 september 2013

FREDAGEN I ALL ÄRA

Nu har jag plockat undan lite och renbäddat sängen, lovely! I och med renbäddningen så ansåg jag också att det var dags att byta till duntäckena, längtar redan till sängen, dom är så sjukt fluffiga och mysiga! :) Tvättar gör jag också, fredagen i all ära. Ska strax gå ner och hänga & starta en till maskin. Snart kommer Joakim hem från jobbet, då blir det att bestämma middag, fick beslutsångest själv gällande maträtter, så måste få hjälp att bestämma. Sedan blir det väl just det, middagslagning. Kvällen blir troligtvis lugn och skön, jag är i alla fall väldigt inställd på det själv och det känns jäkligt skönt. Förra helgen var det ju full huggning, även helgen innan, så jag känner för att ta det lugnt denna helg ;)


Tänk om det ändå vore sommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar