tisdag 10 september 2013

HELGEN


Hej hej hallå, i fredags for jag till Nordmaling och klippte lillan. Det gick bara bra, jag satte mig på caféet och försökte plugga, medan Mittzi var hos Ingela och klippte sig, så jag fick något gjort pluggmässigt också, istället för att surra bort tiden. Mittzi blev i alla fall lika fin som alltid och det är så skönt att tjockpälsen är borta :)

På fredagskvällen gick jag på finsittning, det var trevligt och vi fick god mat. Men jag var förkyld i förra veckan och även halvhängig då, på fredagen, så jag var bara kvar till typ 22-23 någonting, då var jag riktigt seg och kände inte alls för att vara kvar. Så jag for hem och la mig, så kul var jag ;) Somnade typ på en gång, som klubbad. Jag var även hängig och konstig i mitt mående på lördagen, tills på eftermiddagen, då började jag "vakna till". På lördagskvällen for vi till KG och Maggan, där några till var och vi fick käk. Satt fint det, både maten och sällskapet!

På söndagen tog vi en ganska redig sovmorgon, åt frukost och sedan for vi för att se om det fanns några bra kläder jag kunde låna, för att åka MC ;) Haha. Tyckte jag såg skitfånig ut, men vatusan gjorde det då jag skulle få åka motorcykel. Därefter tog vi en sväng, stan-Gideå-Björna-stan, sedan vidare till Johan och Stina en sväng, för att säga hej och få en kul nyhet :) Sedan fick vi middag hos Joakims mamma :) Sen bestod resten av kvällen av lite plugg.

Så såg min helg ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar