onsdag 5 juni 2013

BOKAT

Idag sov vi ganska länge, Jocke hade ledig dag idag, så då blev det lite sovmorgon på de! Efter frukosten så for jag in till stan, bokade tid för tatuering och sedan fixade jag något annat. Så nu är det bestämt att nästa tatuering på tur, blir i augusti :D Jiiiihaaa! Längtar (vill dock njuta jävligt hårt först, av sommaren, så tiden får inte gå för fort)!!! 

Sen for jag hem och börja plugga, och satte även igång två maskiner. Hann dock inte plugga så länge, så frågade mamma om jag skulle följa en tur in på stan, för att se om vi skulle hitta nå skor till mig, som jag ska ha till klänningen på fredag. Så då blev det så en stund, istället för plugget. Det blev till och med två par skor, eheheh. Bilder kommer i ett annat inlägg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar