onsdag 12 juni 2013

MASSA DAGAR SEN SIST

Ojdå, nu har det gått en massa dagar sen sist, igen. Jag har kommit av mig lite, tror jag, från bloggen. Men i alla fall, så har jag hunnit med en hel massa sen sist jag skrev här. Helgen var kanonbra. Fredagen bestod av studentfirande och sedan en lugn kväll med Jocke. På lördagen jobbade vi båda dag, och efter jobbet så tog vi det först lugnt och jag somnade (var sjukt trött), sedan gjorde vi oss klara och for ut till några kompisar. Det blev god mat och drickbart, efterrätt och sedan bad och bastu som avslut på kvällen. En riktigt mysig kväll med fina människor. Söndagen bestod av sovmorgon och sedan kvällsjobb.

I måndags var Jocke ledig, så då for vi på en dagstur till Trysunda med båten. Vi hade fint väder hela tiden också, helt underbart. Mittzi tyckte dock att det var liiiiite för varmt, men jag tror ändå att hon också gillade utflykten! Vi gick runt hela ön typ, så himla, himla fint! Det var en superfin och mysig dag :) Då vi kom in till båtplatsen igen, så åskade det. Och jädrar vilket oväder det var, då vi var hemma och lagade middag. Så vi hade ju himla tur, att vi fick en så bra dag där ute, på ön :) Bilder kommer, måste lägga upp dom via Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar