onsdag 12 juni 2013

FÖRKYLD

Jag är förkyld, har varit det sedan måndagsmorgon, vaknade med ont i halsen då. Antagligen på grund av badandet i lördags ;) Men men, det är sånt man får ta. Måndagen var ju ändå en underbar dag som sagt, med tanke på vilken fin och mysig dag det blev (inläggen nedan). Igår var jag mer hängig, var så otroligt seg och trött hela dagen. Ville storstäda, men det enda jag fick gjort, det var tvätten. Två filmer hann jag med, och sedan var jag med mamma och mormor på eftermiddagen en stund. Och sedan lagade jag go´middag tills Jocke kom hit efter jobbet. Det blev lax, kall romsås, pärer & sparris i ugn. Mums. Resten av kvällen var lugn och mysig! 

Även idag jobbade Jocke, så han klev upp med tuppen, jag sov till halv 11. Det behövdes, egentligen skulle jag nog behöva sova bort halva dagen, vilket jag lätt hade kunnat göra, om jag tillät mig. Men jag tycker det är nog jobbigt att sova bort förmiddagen, så det fick räcka till halv 11. Jag hade även idag tänkt att storstäda, men känt mig för slö för det idag också. Så jag har bara bytt tvbord, till mitt gamla igen. Så det har alltså inte hänt mycket idag heller, hos Nordin. Fast jag var i och för sig även in till stan, och hämtade blommor + nå mer, hos Karlhagen och Kronberg, som jag lovat dom. Så lite fick jag ju gjort :) Sen ikväll följde jag mamma på coop efter hon slutat jobbet, jag hade ju hennes bil idag, i och med att min egna står med punka.... typiskt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar