måndag 24 juni 2013

MIDSOMMARHELGEN

Oj, längesen sist. Som vanligt då, med andra ord. Det har hänt en massa olika sen sist, kan dock inte säga riktigt vad, för jag minns inte alla dagar just nu, som varit.. haha. Men sommarjobbet har börjat och det känns inte som om jag varit borta i ett år därifrån, vilket jag faktiskt har. Det går bra i alla fall. 

I torsdags åkte vi ut till Trysunda i Nickes båt (jag, Jocke, Nicke och Linda), Sara och Anders kom dit nästan samtidigt, med egen båt. Vi packade upp lite och så, drack lite och sedan gick vi runt och hälsade på alla andra som var där :) En lugn och trevlig kväll började vi med.

På självaste midsommarafton, i fredags, så klev vi upp och åt frukost. Tog det lugnt ett tag och sedan sprättes första ölen. Vid lunchtid så blev det sillunch och snaps uppe på kullen med massa andra. Faktiskt goda snapsar, tro det eller ej, så halvgillade jag det. Till lunchen så hade vi även "utsikt" över midsommarstången och alla som dansade. Efter lunchen blev det bad och mer dricka, och det var bara kul, kul, kul. Tillslut kom kvällen, middag och fortsatt dricka, med mer kul, kul, kul. För att summera så hade jag en sjukt rolig, bra och mysig midsommarafton. Det var mycket folk på ön, och ja, det var skitkul!

På lördagen sov vi länge, och då jag vaknade mådde jag inte kung, om jag säger så. Men med tanke på kvällen innan, så var det värt det, än om det just på lördag, sög ;) Äsch, vi tog det lugnt och hade det bra ändå. Så även det var en bra dag, vid två ungefär, for vi hemåt och jag började jobba 16.

Igår, söndag, jobbade jag dag. På kvällen åt jag tacos med Jocke, Nicke och Linda. Helgen har varit hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar