onsdag 28 augusti 2013

DÅLIG UPPDATERING

Herregud vad dålig uppdatering det är här. Men jag har allt annat för mig, än att sitta & blogga. Det har hänt en del på sistone. Förra helgen så var vi på trettioårskalas, jättetrevliga människor och god mat. Jag drog senare på kvällen, in till stan, på egen hand. Mötte upp Elin & Rogga där, och vi gick in på Harrys. Hela kvällen var suverän, från början till slut.

På söndagen var både jag och Joakim pigga, eller sega var vi, men inte bakis. Så vi for på Ikea och shoppade lite grejor, bland annat "kontorsmaterial" till mitt pluggrum :D Blev superbra & fint!! :) Sedan bestod veckan av lite diverse. På torsdagen tog jag & Joakim vårt pick och pack, och for till Åre :) Där var vi och självklart lilla Mittzi, tills på söndag - vi hade en superskön och mysig helg, tog det bara lugnt och mådde gött! Vädret var underbart hela helgen, och allt var bara kanon. Jag lägger upp några bilder sen, från telefon. Jag älskar verkligen fjällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar