lördag 10 augusti 2013

KÄGLESHOW

Igår jobbade jag kväll. Det gick bra, till viss del ;) Fick ett helt saftglas över mig av en av de boende, men annars så! Rätt i ögat också, det sved.

Idag är det lördag och jag är ledig. Vaknade då Joakim gick på jobbet vid 20 i 9, sedan låg jag och drog mig till typ 20 över. Frukost och utgång med lillan, sedan tog jag det lugnt en stund. Därefter bakade jag lite snabbt och sedan städade jag. Vid halv 2 stod jag redo med bilen utanför Joakims jobb, så att vi kunde åka raka spåret till barken. Käglorna hade uppvisning :) Så jag kom nyss hem! Joakim skulle vara kvar en timma till, så nu fördriver jag tiden! Tog bara en bild idag, som inte vart bra, hade ju tänkt få med själva hoppet, men tji fick jag. Robin i den gula båten och Joakim i vita, som kör under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar