fredag 16 augusti 2013

TODAY

Idag var jag uppe 07.50, för att tvätta, haha. Sedan gjorde jag diverse andra saker, innan det var dags att glida in till staden för att gå till tandhygienisten. Det gick bara finfint. Efter det mötte jag upp Elin, Theo och Hugo, vi gick och åt lunch :) Mysigt! Sedan gick jag en egen rajd på stan, innan jag for hem. Tog det mest bara lugnt väl hemma, innan jobbet kallade. Har jobbat ikväll, med världens bästa Carro & Camilla, det gick ju alla tiders de, vad annars?

Det som är tråkigt idag är, att jag och Joakim gått om varandra. Joakim jobbade dag, till kvart i 4. Jag började 4, så vi hann mötas och pussa på varandra, innan jag for. Sen, nu ikväll, samma sak. Vi hann mötas och pussa på varandra lite, innan han sedan for och jobba som nattvakt, där han har en båtplats. De måste ta varsin natt under sommaren, inatt är det bland annat Joakims tur. Tråkigt. Så här hemma sitter jag solokvist, med Mittzi, hon sover och jag dricker lite rötjut. Så jag har det ganska bra ändå, trots att jag helst skulle vilja ha Jocke hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar