fredag 9 augusti 2013

SEN SIST

And here we go again, över en veckas uppehåll igen. Men jag har så mycket annat för mig, så inte har jag lust att skriva då inte. Det har som sagt hänt en del sen sist. Den 30 juli sa jag upp min lägenhet på fågelsångsvägen, början av flytten började samma dag. Så hejdå till fågelsångs. Det börjar bli mer och mer tomt där och idag packade jag ÄNTLIGEN ner det sista porslinet i en kartong, snacka om evighetsgöra, att paketera porslin i en massa papper. Men nu är det klart för att förflyttas hit. Idag ringde det en som vill titta på lägenheten. Jag vill bli av med den så fort som möjligt, så jag får väl se hur det går med den saken, från den 1/9 har jag i alla fall sagt, att den som vill ha den får den.

I övrigt så har jag hunnit med lunch med Elin förra fredagen, utgång med Elin samma kväll. På lördagen jobbade jag kväll och sedan var vi in på Gyllene tider en sväng, stod utanför. Söndagen jobbade jag dag. Jag har jobbat varje dag sedan lördagen, idag är det mitt sista pass innan 3 dagars ledighet. Så det är väl mestadels jobb + flytt mina dagar bestått av/består av just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar