fredag 16 augusti 2013

SVAMLIG SAMMANFATTNING

Jaha, samma lika varje vecka. Några dagars uppehåll. Men det är bara då jag är ensam jag får för mig att blogga, annars har jag ingen större lust med det inte. I lördags skrev jag sist tydligen, och mycket riktigt for vi till Anders och Sara på middag, det var mycket gott & väldigt trevligt.

Söndagen minns jag inte alls vad jag gjorde, jag tror jag jobbade dagen i alla fall. Sen var jag ledig på måndagen, det var jäkligt skönt. Men hade ändå en hel del för mig, i och med flytten känner jag mig sällan ledig just nu ;) Tisdagen jobbade jag dag, onsdagen var jag ledig igen. Men vi var ändå uppe tidigt (Joakim jobbade kväll onsdagen), men vi for och hjälpte till med att bära upp köket till mormors blivande lägenhet klockan 8 på morgonen. Lägenheten är ju redan hennes, men vi håller på att renovera den, därför "blivande".

Igår jobbade jag dag, sedan gjorde jag middag och bjöd hit Nisse & Linda, oreganokyckling bjöd jag på :D Det gick hem, vilket det antagligen gör hos alla, annars förstår jag inte ;) Sedan for vi på en liten rundtur innan vi sedan for in på bolaget osv. Det har i alla fall varit bra dagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar