fredag 22 september 2017

FINNS NÅGON APP SOM ERSÄTTER?

Redan fredag.. vad hände? 😱 Den här veckan har gått supersnabbt!! I förrgår var jag först på stan, på dagen, vi fikade med min fina Malin, jättemysigt. Sen kom vi på att hon skulle komma hem till oss sen också för att äta middag och mysa. Joakim var i Umeå från onsdag till torsdag på kurs, så det var mysigt med sällskap. Vi åt en box från Asia thai palace, grymt gott, det var sjukt längesen jag åt därifrån. Sen hade vi lite sött och gott till kvällstv!

Igår kom min fina Elin med lunch, lyxigt 😍 Hon stannade en stund över någon kopp kaffe och surr också. Jättemysigt med spontanbesök ❤️ Sen kom min älskade sambo hem senare på kvällen och vi fick även kvällsbesök av min kära bror Tobias ❤️ Vilka bra dagar med fina människor!

Nu till något helt annat.. jag uppdaterade telefonen igår, till iOS 11 och då kan jag tydligen inte använda appen för bloggen, på grund av att den inte är uppdaterad på ett väldigt långt tag samt borttagen från AppStore. Det sög ju en aning! Jag vet inte om det finns någon app som ersätter den? Det är ju som drygt att blogga via nätet, blir inte riktigt samma enkelhet då, att mobilblogga 🤔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar