tisdag 12 september 2017

GRAVIDITETEN

Det blev inte direkt något hejdundrande bloggande från min sida... jag glömde bort 😅 Eller var det kanske för att jag hade så mycket att göra om dagarna? 🙄

Nä, jag har ingen aning, lusten fanns nog inte. Hur som helst, sist jag skrev här var jag (vi) i väntans tider, jag var hemma på graviditetspenning och hade en väldigt lugn och behaglig tid. Jag fick dagarna att gå SUPERSNABBT utan att direkt göra något speciellt. Fast jag såg faktiskt till att träffa många vänner över lunch/fika (ofta), vilket gjorde att tiden rusade. Jag älskar att träffa vänner över en lunch, det är SÅ mysigt! 

Summan av kardemumman vad gäller min graviditet så var den fantastisk! Jag har absolut ingenting att klaga på. Det enda lilla "problem" jag hade, det var foglossning i cirka 1,5-2 (?!) månader, mindre smärtsamt i början och tillslut väldigt smärtsamt! Men bara det att jag gick hem från jobbet i januari och vilade i typ två veckor (då menar jag verkligen vilade), så gick det över väldigt fort. Annars mådde jag hur bra som helst, i hela 9 månader och jag tyckte att tiden gick supersnabbt från de att jag visste att jag var gravid tills lillan faktiskt kom ut till oss. Jag är väldigt tacksam över att jag fick den upplevelsen av graviditeten, med tanke på hur vissa kan ha det och må skit i 9 månader. Och vad gäller att känna sig otymplig så var inte det heller ett problem för mig, förrän cirka 2 veckor återstod, då kände jag mig som en valross 😅👍🏻

Det var lite kring min graviditet. Nu vet jag inte om någon går in här längre och läser, men det är ändå lite roligt att skriva, för egen del. Jag såg i alla fall att Petra varit in i mars och kollat, så du kanske kikar in ibland 😘 


Det här är typ den enda bild jag har på min kula, vilket inte är sådan bra bild, men här var jag rätt stor, cirka 6-6,5 månad gången tror jag. Min sambo har desto fler bilder på mig som gravid, men det är inga bilder jag delar med mig av 😏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar