måndag 18 september 2017

STOKKE - TRIPP TRAPP

Måndagen gick rätt fort. Jag har inte gjort mycket alls, jag som egentligen BÖR göra rätt mycket.. då menar jag här hemma, typ grovstäda och byta gardiner! Det skulle jag verkligen behöva göra! Jag gör roligare saker istället, som att umgås med vårt underverk till dotter ❤️

Jag testade att göra Ajvargratäng alá Jennys Matblogg till middag... men den tyckte varken jag eller Joakim var någon succé, så den kommer jag inte att göra fler gånger! Sen efter middag åkte vi en tur på Må soptipp och sen in på stan, vi shoppade en "Stokke-stol" till Olivia, hon blev nöjd (bilden talar sitt). 👌🏻❤️ Tidigare har vi använt en sådan stol man "hänger fast" på bordet som vi fick av fina Sandra. Men den kommer få hänga med när man åker till någon/åker bort, då är den sjukt smidig att bara packa med. 


Vi köpte en vit stol och rosa bygel. Dynan tog vi i randigt med lite olika färg, men de rosa ränderna matchar bygeln och sen är de ju även vita ränder som då, givetvis, matchar stolen 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar