lördag 23 september 2017

HÖSTBLOMSTER

Nu har jag tagit hem en till app (gratis) då man inte kan blogga med bilder i den andra appen...? 🤔 Och i den här appen kan man blogga med bilder MEN man får inte ladda upp det om man inte uppgraderar sig till den köpta versionen(50kr!!!!). Det må va hänt att 50kr inte är mycket för världen, men det känns onödigt att betala dom 50kr på något så tråkigt, framför allt när man hela tiden kunnat blogga utan en spänn tidigare! Hur som helst så testade jag lite och då kan en ”föra över” inlägget till ”blogger” (således kom inlägget in i typ.. utkast? på den andra appen, vilket gjorde att jag kunde ladda upp mitt skrivna inlägg från denna app - i den andra appen(?!). 😂 Varför göra något enkelt! Nä, men allvarligt.. det kändes som sagt bara onödigt med 50kr på en appjäkel, på grund av att en vill skriva någon rad ibland. Ni får väl tycka att jag är snål om ni vill, I do not care 💃

Det blev en tråkig lördagskväll då min andra hälft fortfarande är hos min bror och grejar med de där jäkla extraljusen... det gick inte lika enkelt som de trodde tydligen! Jag som inte är insatt förstår verkligen inte att det kan ta sådan tid, en kan ju undra om de rivit hela bilen? 😱 🚙💨 Tidigare idag fick jag liiiiite gjort i alla fall (tvätten tror jag att jag redan nämnt) och promenad, men jag planterade även mina höstblommor ute på bron. Jag gick ner till Blomsterhörnan och köpte Ljung i veckan, dom fick dock inte komma till rätta förrän idag 🙄💪🏻 Hur som helst tycker jag att det är fint med Ljung på hösten och det är väldigt välkomnande med lite liv utanför dörren! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar