fredag 15 september 2017

SLÖ DAG

Idag kickade dagen igång vid 07.50, men vi låg i sängen fram till nästan 9.30. Lillan åt ju frukost och sen låg vi och myste (jag hade förhoppningen att hon skulle somna om), men icke sa Nicke! Inte tänkte hon sova något mer inte, dock låg hon och roade sig med tutten och snutten, så mamman råkade slumra små stunder 🙄😅 Tillslut så såg hon till att bajsa, så då var det bara att stiga upp! 

I övrigt har det varit en rätt seg och slö dag. Jag har känt mig väldigt, väldigt trött och haft en dov huvudvärk nästan hela dagen. Lillan har inte sovit en blund sedan hon steg upp i morse, förrän nu, nu somnade hon efter maten. Philip har varit med faster en stund också och vi fick även träffa Julia och Lukas en stund. 😊 Två maskiner tvätt har jag åstadkommit, har dock bara hängt den första.. den andra ligger och väntar på mig, den blev klar alldeles nyss. 

Hur som helst, FREDAG! Det är helg, så det känns kul. 👍🏻 Ikväll blir det tacos här hemma, göttans!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar