tisdag 12 september 2017

VÅR SKATT ❤️


Den här bilden tog jag bra precis en månad innan ankomst. Såhär sned var min mage för jämnan, hon var mer "vild än tam" redan där inne. 😊


Det här var i slutet av februari, cirkus 1,5 vecka innan ankomst. CTG-kurvan påkopplad för att titta till lillans mående inför yttre vändningsförsök (hon bestämde sig för att sätta sig upp i vecka 32-34 och vägrade att vända tillbaka). Yttre vändningsförsök var absolut ingen trevlig upplevelse och jag kommer inte att testa det en gång till, om det skulle bli att nästa bebis också tänker sitta i slutet. 

På grund av att Olivia kände för att sitta upp och absolut inte ville vända sig, varken själv eller med yttre assistans, så blev vi planerade för kejsarsnitt. Olivia var beräknad den 17 Mars (dagen efter min födelsedag) men i och med det planerade snittet fick hon titta ut 7 dagar tidigare, den 10 Mars 😍❤️ Det var den absolut bästa dagen i mitt liv. Så himla mäktig känsla! Kärleken som folk har till sina barn, den förstår man verkligen inte förrän man har sina egna barn. Den är något helt makalöst, otroligt stor. Kärleken till min dotter kan få mitt hjärta att värka, ni vet, det känns som att hjärtat kontraherar sådär EXTRA hårt. 


Titta plutten, dessa bilder är tagna den dagen hon anlände, 10 Mars. Redan då ville hon ha koll och försökte titta en del. 


Här är dagen efter, 11 Mars. Vår skatt! Du har gjort mig till den lyckligaste i världen! För dig gör jag allt! ❤️❤️❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar