måndag 3 december 2012

ALLT HANDLAR OM PLUGG

Hej, jag lever. Eller jag undrar egentligen. Jag har typ inget liv nu förtiden, allt handlar hela tiden om plugg. Uuuh. Men, jo, klart jag lever. Har dock varit frånvarande från bloggen, och tör nig fortsätta i den andan, åtminstone en vecka till.

Vi är inne på anatomikursen, det kan vara den roligaste kursen på hela utb. men även den svåraste och tyngsta. Shit så många gånger man känner för att ge upp... det är inte lite vi ska lära oss. Men jag försöker kämpa, och jag ska fasen klara duggan nästa vecka, jag ska!! Om jag så måste läsa tills mina ögon blöder. Ni får hålla era tummar och tår. Klarar jag duggan (som är ungefär densamma som del 1 på vanliga tentan), då kan jag fokusera mest på del 2 på rätta tentan. Vilket skulle underlätta sjukt mycket, för den tentan är inte liten vill jag lova. Eh. Ja, så var det med det, det var det jag hade att säga, just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar