måndag 3 december 2012

VECKAN

Hej igen, eh, förra veckan bestod enbart av plugg. Läste 7 kapitel ur boken, det vi ska kunna. Vi hade 2 lektioner på hela veckan, 1 på måndagen med föreläsning och på torsdagen hade vi modellstudier. Och i övrigt var det plugg.

På fredagen pluggade jag ju också, på dagen och sedan på kvällen så storstädade jag hela lägenheten och gjorde jul :D Det är så himla fint här nu, nyrenoverat och städat! LOVELY :)

Lördagen så städade jag lite på förmiddagen också, lite som jag hade kvar. Sedan tog jag det lugnt resten av dagen, vilade och vilade. Somnade någon timma på soffan till och med ;) Jäkligt skönt! Sen såg jag på "så mycket bättre" på kvällen och hade glöggmys (bild) med mig själv. Ganska skönt faktiskt.

Igår for jag runt och drällde lite, hjälpte Theodor med att ta ner en tvbänk från Gurra till Theo bland annat. Sedan hämtade jag Johanna och vi for hem till mig. Pluggade, lagade middag, pluggade och sedan såg vi på tv. Skön kväll ändå, där vi både gjorde nytta, men även avslutade med en trevlig prat+tvkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar