lördag 29 december 2012

TODAY

Jaha, vad har hänt idag? Jag vaknade först strax innan 8, kände mig fortfarande rund under tassarna och det kändes jobbigt. Haha. Klev upp och drack typ 1 liter vatten, sen la jag mig och somna om.

Vaknade kvart i 12, och var hur pigg som helst. Jag har inte varit bakis en sekund idag, fantastiskt skönt! Men jag har degat, plockat undan och diskat bort disken från igår. Mycket skönt!

Sedan har jag sett reprisen av "så mycket bättre - återträffen", och såklart var jag tvungen att sätta igång och grina, Ugglas version av "jag och min far" är så fantastiskt fin och jobbig på samma gång. Och då alla grät där, på tv'n, så var det ju omöjligt att hålla sig från gråt själv. Så har min dag sett ut, i det stora hela. Elin kom hit och hämtade nå grejor som lämnades igår, men det var ett supersnabbt besök. Jag tycker att hon ska he hit sig ikväll också, men jag vet inte om jag lyckas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar