torsdag 27 december 2012

SUPERBRA JULAFTON

Oj, hallå, några dagar har nu gått sen förra inlägget - igen. Men så kan det gå ibland, tyvärr så är det ju oftast så på min blogg, nu för tiden.. men det blir bättre, sen.

Jag hade i alla fall en superbra julafton, vi såg Kalle, åt god mat och hade trevligt. Julklapparna kunde inte vara bättre, jag är supernöjd! Jag ska försöka skriva det jag minns att jag fick;


  • En skrivare
  • Parfym
  • Presentkort på Bellamani
  • Presentkort på fininunder
  • En modotröja, huvtröja eller vad man säger, man stänger med dragkedja där fram. Jag älskar den! Snygg och jäkligt skön!
  • Tekanna (en man pressar lösviktste i)


Ehm.. det var det jag minns! Behöver jag skriva igen, att jag är supernöjd? :D Jag bjuder på en tomtebild, haha, ser ut som en bebis. Men tomtemössan va på, så därför bjuder jag på den! Det är den enda bilden jag har sen julafton, tråkigt nog.

1 kommentar: