torsdag 27 december 2012

FLERA KILO SNÖ

Hej hej hallå... idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sov hos mamma igår, for vid halv 9 i morse, eftersom att hon började 9. Då jag kom hem till lägenheten så duschade jag och sedan försökte jag plugga, har väl gått sådär. Tog en paus och for och handlade till frukost på coop. For hem och försökte plugga igen, och det gick väl... sådär. Sedan följde jag med Elin hem till Gideå och hämtade några saker, mycket trevligt. Då fick jag träffa alla en sväng också, Elins föräldrar, syskon och respektive + småbarnen! Det var inte igår, så det var kul att se dom :)

Ehm, ikväll har jag sett på "underbara älskade", har sett den förut, men den är bra och FIN. Så det har jag roat mig med, fram till för en halvtimma sedan, då gick jag ut med Mittzi och passade även på att ta bort FLERA kilo snö från min bil. Ändå inte allt. Suck. Jag har inte kört den på ett bra, bra tag. Så jag får hoppas att den startar i morgon då jag ska ha den. Nu ska jag syssla med lite annat, innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar