fredag 14 december 2012

STÄNDIGA PRESSEN

Oj oj oj... ända sen 4 december jag skrev här nu. Men så blir det, då man inte gör annat än pluggar... uuuh. Är måttligt "mätt" på plugg nu, orkar snart inte mer. Den ständiga pressen, de ständiga kraven jag har - som ständigt klampar på mig... jag blir förbannad och depp direkt det går dåligt. Jag vill kunna ALLT på en gång, klara alla prov på en gång osv. Men så funkar det inte alltid, tyvärr.

Vi hade en "dugga" i tisdags, den motsvarar del 1 på stora tentan i januari (i anatomi), jag tyckte verkligen att jag hade koll på läget och kände att "det här fixar jag"... men under duggan och efter den, kändes det inte lika bra. Jag är hyfsat säker på att den inte gick vägen. Men än lever hoppet, med tanke på att jag ännu inte fått resultatet. Jag är dock ganska säker om att den gick åt skogen. Det som iaf är tur då, det är att det inte blir ett omprov, med tanke på att det ej var en riktig tenta, utan det var frivilligt att göra den. Men klarar man den, vore det såååå skönt, för då kan man plugga mest på del 2 till den stora tentan och göra det man kan på del 1. Ni kanske inte hajar vad jag pratar om, men det struntar jag i. Ni förstår iaf att jag inte har tid med annat, än plugg, plugg, plugg, plugg, plugg. Avis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar