fredag 28 december 2012

PÅ JULDAGEN


Äsch, nu skiter jag i att det blir på fel datum. Tycker inte om att skriva efter 00 på natten, så att det blir på detta datum. Men skitsamma. På juldagen degade jag som bara den, låg typ i soffan hela dagen och bara tog det hur lugnt som helst. Fram till halv 3 typ, då duschade jag och gjorde mig klar inför kvällen. På kvällen blev det nämligen utgång! Först var vi hos Amanda, där även Elin, Petra, Johanna, Rozanna och några grabbar var. Vi brudar spelade spel och hade det trevligt :)

Sedan drog jag och Elin på parken och resten på Olles. Jag hade sjukt kul hela kvällen, dansade styrdans som bara fasen och tycker det är hur kul som helst, än fast jag inte är bra på det. Jag vill vara bra på det, måste fasen gå någon kurs sen, om det kommer någon. Karaoke hann vi också med, haha! Men i alla fall så fortsatte kvällen bra, den var helt enkelt kanon :) Jag bjuppar på en gammal bild av jag och bästa Elin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar