lördag 29 december 2012

KUNGKVÄLL


Amanda och Petra


Amanda, Petra & Elin 


Världens finaste Elin


Jag


Vi kirrade räksoppa till varmrätt, den är så jäääkla god! 


Petra & Elin


Jag & finaste Amanda


Snygga brudar


Världens finaste Petra 


Jul i mitt hem


Min finaste Mittzi


Igår var en bra dag och kväll. Vid 12 typ, for jag och handla lite med Tobias. Sedan for vi hem till mig, installerade min skrivare och testade den. Sen umgicks vi, och han började tvätta vid 13.. och han var kvar medan han tvättade också, så det var mysigt, att få "rå om" storebror ett tag :) Sedan kom Elin och Tobias var kvar ett bra tag, så vi umgicks. Sedan började jag och Elin med maten, Tobbe for hem. Petra & Amanda kom senare och då blev det mat. 

Förrätt; fralla med getost, honung & solrosfrön + vin
Varmrätt; räksoppa m. bröd till + Morbergs vita vin till
Efterrätt; glass med varma hjortron + vin

Maten var god och vinet smakade bra genom hela kvällen. Fantastiskt sällskap med massa prat, lite spel och skratt, osv. Vid 22.30 var det dags att glida in mot krogen. Även där var det riktigt kul!! Det blir ett långt inlägg, men så kan det gå. Några bilder blev det igår :) Kungkväll! 



1 kommentar: