tisdag 14 maj 2013

13 ÅR SEDAN SIST

Oj, längesen jag skrev nu... en hel vecka sen. Jag kan börja med att säga, att tisdagen, den 7/5, då jag skrev sist - den kvällen gick jag till tant Betty (låtsasfarmor kan jag kalla henne). Hon var tillsammans med farfar, då han levde <3 Jag hade inte träffat Betty på 13 år, sist var på min älskade farfars begravning år 2000. Så det var sjukt kul att se henne och även hennes glädje att jag kom till henne, gjorde mig glad :) Sjukt fin och go tant, precis som förut <3 Samma gamla Betty kan man säga. Hon fyller 80 i år, men ser inte en dag äldre ut än 70. Fantastiskt roligt att träffa henne i alla fall, det får bli summan av kardemumman sen förra tisdagen :) 

På grund av detta inlägg, så får det bli en bild på jag och finaste farfar, då jag är 3 bast, 1995! Kungbild :D <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar