torsdag 2 maj 2013

RÄCERDAG IDAG

Ja, hallåja. Idag jobbade jag som sagt dag, det gick gött, jag hade riktigt roligt idag och dagen gick så sjukt snabbt. Jag fick sluta lite tidigare, kom hem och lagade mat, tog det lite lugnt. Sedan gick jag och Bella en sväng på affären, innan vi sedan gick hem och stängde in oss på varsitt rum och började plugga! Jag har kommit igång med mitt vfu-arbete, och känner mig relativt nöjd redan, med del 1. Det som är kvar där nu, det är att referera till relevant litteratur + en del justeringar.

Del 2 får jag börja med sedan tänkte jag, då del 1 är ganska färdig. Så att jag får någon sorts struktur på det hela. Men det känns i alla fall gött att vara igång, alltid så gruvsamt innan man börjat och se att man faktiskt får ner en del ord på pappret. Jag pluggade fram till let's dance, såg på det och sedan har jag suttit en stund till nu efteråt. Nu ligger jag dock i sängen, det känns fantastiskt skönt, måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar