tisdag 21 maj 2013

IDAG

Idag klev jag upp 7, tog cykeln och for till KTC för metodträningar. Det gick ju bra, men skulle gärna träna mer, känner mig inte säker på alla än och vi examineras på dem på torsdag. Venprovtagning och PVK känner jag mig relativt säker på. 

Sen for jag ner till skolan och hämtade min tenta, känns extra gött att se det där "Godkända" på papper :) Sedan var jag förbi mamma en snabbis på jobbet, innan jag for hem till J, Mittzi stannade hos honom imorse. Cyklade för fulla muggar och snabbt var jag hemma, gick med Mittzi och la mig sedan för en powernap och strax därpå kom herrn i huset hem för lunch. Var där till hans lunch slutade och sedan cyklade jag hem, med Mittzi i cykelkorgen ;) Hon stekte järnet, och tyckte nog det var ganska skönt :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar