torsdag 23 maj 2013

METODEXAMINATION

Igår cyklade jag in till stan till 10.30, skulle till naprapaten, och det var så gudomligt skönt!!! Snacka om att det behövdes. Därefter cyklade jag hem igen, åt lunch och pluggade. Sedan var jag i skolan mellan 15-17 och hade studenthandledning, man sitter i en grupp och pratar om upplevelser från praktiken typ. Väldigt bra är det i alla fall.

Sen for jag hem till mamma, fick mat, surrade en massa och sedan gick vi en promenad. Sedan var det dags att köra ner till stan igen och J kom hit :) Vi la oss faktiskt ganska tidigt, men jag var överspidad och skratt-trött... så somna gjorde vi ändå ganska sent 8) Trött som attan var vi i morse, ville inte alls kliva upp, men var ju som tvungen. Jag hade metodeximination idag, det gick som en dans :) Skönt att ännu en grej går att bocka av. Sen har jag bara varit hemma, sitter ute på ballen nu. Ska strax sätta igång att plugga tänkte jag, suck.. tur man kan sitta här ute medan :) Kanske lite kaffe också, det vore nå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar