tisdag 21 maj 2013

I MÅNDAGS

Igår var det måndag, då gjorde jag mig klar till cirkus 11, for in till skolan för att hämta tentan (tror ni inte på fasen att hon hade gått hem för dagen!!!). Sedan gick jag till Pulver på tattueringen och funderade lite, ska gå och boka tid inom en väldigt snar framtid (just bokningen alltså), sen när det blir av, det är en annan femma. Känns klokast att vänta till hösten.. det är bara så långt kvar då! 

Sedan for jag och Karlhagen hem till mig, vi åt lunch och sedan pluggade vi lite inför metodeximinationerna. Hon följde även med mig då jag skulle på sjukhuset och tappa mig på blod, haha, hon höll typ på att svimma av nålen ;) vi for hem och fortsatte plugga och sedan tog vi en promenad runt höglandssjön. Därefter var jag med J resten av kvällen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar