torsdag 2 maj 2013

HELT UNDERBART

Hallåj, jobbade kväll i tisdags och direkt jag slutade så for jag heeeeeeeem! Helt underbart. Jag hade det så jäkla bäst på kvällen, och soooom jag längtat. På onsdagsmorgonen blev det sovmorgon, det satt gött som tusan. Jag var ledig. Väl hemma så packade jag lite ny packning, i en smidigare väska. Sedan for jag in på stan och träffade Karlhagen! Vi åt lunch och hade det trevligt, pratade även om allt vi missat att snacka om.

Vid 14 typ, blev det dags för att åka hem och duscha. Sedan for jag till J och hade det bra. Vid 17 åkte vi och N in till stan och kollade på bilarna som körde ut från garaget, det var kul (såg dock inte så mycket som vi hade tänkt, vi stog så dåligt till) men kallt! Sedan blev det matlagning fortsatt av en megabra kväll - fram till 21, då var det dags att återvända... kom hit till Sollefteå vid typ 22.30 igårkväll. Nattade på en gång, var sjukt trött. Idag har jag jobbat dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar