tisdag 14 maj 2013

SAMMANFATTNING PÅ EN MIL

Eh, dags för sammanfattning....! 

Tisdags 7/5: jag var ledig, dock plugg..  gick till Betty på kvällen. Det var min ena storebrors födelsedag och även Mittzi's <3 

Onsdag 8/5: Jobbade dag, på kvällen var det väl lite plugg och sedan chill + packning. 

Torsdag 9/5: jobbade dag. Sedan for jag raka röret HEEEEM! <3 For hem till mamma, fick go'middag och senare på kvällen for jag och Mittzi ner till lägenheten. Jag duschade och såg hockeyn. Sen for jag till J! :) 

Fredag 10/5: tog sovmorgon. Följde mormor och kolla på en lägenhet, for och uppvaktade Tobias i efterskott och hittade sedan på stan... blev lite shopping ;) For hem, duschade och gjorde mig klar. J kom till mig, vi for och handla för att sedan göra mat tillsammans med N och L :) Sen soffhäng framför film :) 

Lördag 11/5: sovmorgon. Minns inte riktigt vad jag sysslade med på dagen. Vid 15 följde jag J för att hämta hem båten inklusive en liten guidad tur ;) Sen blev det mat på I'll padrino med J och 3 till :) Sen for vi hem och tog det lugnt hos N! 

Söndag 12/5: minns typ inte vad jag gjorde på dagen, bra minne men kort...? Haha. På eftermiddagen var jag med J :) 

Måndag 13/5: sovmorgon, påhälsning hos en kompis som fått tvillingar, riktigt kul att se dom, så söta!! :) Direkt träffade jag Elin en snabbis, på stan, ruskigt längesen sist, så det va gött! :) Hann även träffa Johanna en snabbis. Sedan var jag med J resten av dagen, lagade mat och så! Igårkväll återvände jag hit, till Solle... men återvänder ju HEM igen om 3 dagar, för ALLTID :D Vilken sjujäkla uppdatering detta blev... haha. Men jag har haft en underbart bra helg i helgen, HEMMA <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar