torsdag 16 maj 2013

HEMFLYTT

Hallå hallå, i onsdags var jag ledig, igår alltså, nu när jag tänker efter. Jag och Bella var ute och vandrade i en massa, sedan åt vi lunch innan vi fixade en stor och fin fruktkorg till avd. som dom ska få från oss + två till i morgon, sista dagen på praktiken :) Den blev asbra, med mycket, mycket frukt + kex och 2 ostar. Jag tänker lägga upp en bild, där ostarna dock inte är på plats. 



Idag har jag jobbat dag, det gick bara bra. Sedan har jag gjort lite finslip på referenserna i arbetet. Ikväll har jag sett på Eurovision och sedan sista perioden hockey, de första två sög ju. Men slutet på matchen var ju grymt kul att se och Sverige vann :D härligt. Nu blir det godnatt och i morgon sista dagen på praktiken, vilket innebär HEMFLYTT och mer därtill!!!!! Lovely!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar