tisdag 19 november 2013

ÅNGESTEN PULSERAR

Tisdag.

Idag är det tisdag, ännu en dag med huvudvärk. Jag börjar bli allvarligt less på denna värk, som hela tiden pulserar som en "kniv" genom vänster öra. Allt pga borttagna tanden. Jag ringde och fick tid till att spola där igår i alla fall, så jag slapp fundera på om det grodde en massa skräp där bak. Det fanns lite skräp, så det var bra att jag for in och spolade. Hon la även dit penicillinsalva och gjorde så att det började blöda, för att se om värken skulle ge med sig lite, vilket den gjorde. Den var borta över dagen, till igårkväll, då kom den tillbaka. Jävligt synd. Det var så skönt att den försvann.

Nåja, jag sov till 9 idag och gick ut med Mittzi på en gång. Sedan har jag bara ätit frukost och tagit det lugnt, ångesten ligger inom mig och pulserar, över att jag gör allt annat än det jag bör göra. Så nu är det ju fasen dags, jag måste försöka komma igång, än fast det känns omöjligt. Jag fattar inte hur tentan ska gå, som är den 6/12. Fyfan, är det enda jag vill säga angående den. Eller kanske hjälp.

Det kommer dock inte bli så jättemycket tentaplugg idag, då vi måste göra klart inför caseseminarium som är på torsdag. Så Karlhagen kommer hit på ett tag, då ska vi göra klart det i alla fall. Sedan måste man också hinna plugga på metodeximinationerna, som ska examineras på måndag. Fullt ös hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar