måndag 4 november 2013

ÄNNU EN MÅNDAG AV ALLA MÅNDAGAR

Jaha, så har en vecka gått igen. Fasen så tiden går fort. Idag är det ännu en måndag av alla måndagar. Jag fick kliva upp klockan 7 idag, för att vara på skolan klockan 8 och genomföra vårt VFU-seminarium. Jag opponerar på en annan students praktikarbete och någon annan opponerar på mig, och vi var 5 stycken i gruppen. Det var en bra grupp och det gick bara fint. Min uppgift blev godkänd, opponentskapet och deltagandet i allmänt, i seminariumet, gick bra. Så det var skönt, att allt gick som det skulle. Trodde faktiskt att jag skulle åka på kompletteringar på uppgiften, men ack så skönt att jag slapp och att uppgiften istället fick bra kritik. 

Det är alltid skönt då man slutfört och fixat något, i raden av allt man ska klara av. Denna kurs innehåller så mycket, att min ångest sakta men säkert, växer sig starkare. Hur fasen ska man klara detta, som kursen faktiskt innehåller framöver? Det är mig en stor fråga. Men det enda jag kan göra, är att kriga på och försöka fixa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar