tisdag 12 november 2013

JUST COUNT THE THINGS YOU HAVE, THAT MONEY CAN'T BY

"If you want to feel rich,
 just count the things you have, 
that money can't by". 

Fin text va? Såg den på en skylt, och tyckte att det var så bra. Den texten borde alla komma ihåg lite nu och då, istället för att deppa över att man har mer eller mindre ekonomi, (som vi studenter har ganska dåligt av jämt, typ). Jag känner mig aldrig rik på pengar. Men jag känner mig däremot väldigt rik på mycket annat, nu tycker jag kanske att just ordet "things" är lite fel. Men jag är i alla fall enormt tacksam över att jag har världens finaste familj, världens finaste sambo, världens finaste vän, världens finaste hund, världens finaste mormor och alla andra underbara människor runt om mig <3 Det gör mig till en rik person. Jag hade varit stenrik om min pappa fortfarande varit här nere, hos oss <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar