tisdag 5 november 2013

ATT MAN KAN VARA SÅ JÄVLA KLANTIG, DET ÄR ETT SKÄMT

Tisdag. 

Igår efter seminariumet, hade jag en sjuk magknip, jag låg typ och krampa i princip. Jag tycker det är otäckt med en sådan kraftig knip i magen, det känns som knivar som huggs in. Så jag lider verkligen med en väldigt nära person till mig, som har ont i magen typ jämt. Usch. Men jag la mig i sängen och vilade, vilade och vilade. Sov i någon timma. Vid 15-tiden började det lugna sig och tillslut försvann det helt. Vid kvart i 4 for jag och mormor på jysk, hon handlade en ny sängkudde och jag handlade innerkuddar till våra "finkuddar" som nu ligger på vår säng, blev så fint så :) Ska he in en bild sen, så ni får se. Joakims första kommentar var "jävlar va många kuddar de blev". Det är faktiskt det som är nackdelen, det är 6 stycken kuddar, och det är alldeles för många då man ska bädda upp. Men, väl på sängen, så är det fint! Jaja, vem bryr sig om mina kuddar egentligen, slutskrivet om det. 

Igårkväll agerade jag SOPA och lyckades radera ALLA mina bilder på telefon. Jag blev något besviken. Joakim gjorde allt han kunde, med en jäkla massa olika grejs över datorn, för att rädda mina kära bilder. Men, tillslut gav han upp. Så mina bilder är borta. Det suger. Tur jag hade de allra flesta, viktigaste, på datorn. Men det dumma är, att dom jag inte har på datorn, minns jag inte heller. Så de minnena är borta. Skit. Att man kan vara så jävla klantig, det är ett skämt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar