onsdag 27 november 2013

GODKÄND

Återigen har ytterligare en vecka passerat i en rasande fart. Sist jag skrev var om läkemedelsberäkningen, att jag hade gjort tenta del 2 (av 2 delar) vad gäller läkemedelsberäkning. Det gick snabbare än väntat, att få ett resultat, vilket jag fick idag ---- GODKÄND! För er som inte vet, så får man inte ha ett enda fel på de tentorna, då är det bara att välkomna omtenta. Så minsta lilla slarv eller dylikt, så kan man ju åka på att göra om. Men jag blev godkänd och det känns fantastiskt.

Just i denna stund har jag alltså klarat av allt hittills, i denna kurs (som har känts och fortfarande känns som en slaktarkurs), nu är det "ett enda" steg kvar i denna kurs - slaktartentan nästa vecka! Den känns omöjlig just nu, man kan ju hoppas att känslan är bättre nästa vecka. Good luck, kan man ju säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar