tisdag 12 november 2013

JAG SAKNAR DIG ♡

En väldigt tidig tisdagsmorgon eller om vi ska säga sen måndagskväll. Kalla det vad ni vill. Jag ska i alla fall sova, då detta inlägg är klart. Godnatt.

I fredags blev det lunch med Elin, det satt som fina fisken. Väl hemma blev det mer plugg och sedan middag här hemma hos oss, tacos, med Joakims syrra & Nicke :) Och på det, en lugn soffkväll. Lördagen pluggade jag och var på stan en sväng, medan Joakim var i garaget. Sedan hade vi myskväll :) Igår pluggade jag, medan Jocke var i garaget. Plus så var vi till Jockes pappa mitt på dagen, på farsdagsfika, det var trevligt. 

Jag önskar verkligen att jag kunde fira min älskade pappa på farsdag ♡ Jag var till graven och sa grattis i alla fall, och tände några ljus, ett från oss var. Ljuset i lyktan från mamma och de tre framför är från oss, jag & mina bröder ♡ Jag saknar dig, pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar